Ai o companie? De ce e nevoie sa comunici online si cum o faci eficient?

Vremurile s-au schimbat si acum exista mult mai multe oportunitati de promovare decat in urma cu 10 ani. Internetul ofera o sumedenie de posibilitati de a-ti atinge obiectivele vizavi de companie.

Iti doresti sa creezi un brand solid? Sa obtii vizibilitate? Vanzari? Angajati? Acum poti obtine toate aceste beneficii comunicand online.

1.Stabileste-ti obiectivul

Pentru fiecare campanie pe care o gandesti e nevoie sa ai un singur obiectiv clar. Astfel, mesajul va fi mai usor de realizat, dar si de inteles de publicul caruia i te adresezi. In plus, stabilirea obiectivului te va ajuta sa gasesti mai usor cele mai bune canale de promovare, pentru ca internetul este mare si ai nevoie sa folosesti canalele care functioneaza cel mai bine pentru afacerea si campania ta.

2.Stabileste care e publicul caruia i te adresezi

Pentru a avea o campanie eficienta, e nevoie sa stabilesti de la inceput care e publicul pe care il vizezi. Si acest lucru te va ajuta sa alegi ulterior cele mai bune canale de promovare. In functie de varsta, sex, studii, interese, publicul tau poate fi gasit pe facebook, prin google search, pe site-uri dedicate femeilor, pe youtube, instagram, etc. Identificarea clara a publicului si a canalelor, va face ca bugetul tau sa fie eficient distribuit.

Asta pentru ca fiecare public are anumite canale unde poate fi gasit si te vei asigura ca indrepti bugetul strict spre aceste canale.

3.Stabileste bugetul

Daca tot am vorbit despre canalele spre care iti indrepti bugetul, e important sa stabilesti si o limita pentru bugetul tau. Daca dispui de o suma foarte mica, va trebui sa te asiguri ca eficientizezi la maximum campaniile tale.

De asemenea, in acest caz va trebui sa restrangi si canalele de promovare, folosindu-le pe cele mai eficiente si mai sigure.

Totusi, chiar daca site-ul companiei este absolut obligatoriu, nu trebuie sa te limitezi la existenta acestuia. O minima promovare este absolut necesara.

4. Masoara rezultatele si eficientizeaza

E nevoie sa masori rezultatele, astfel incat sa iti poti da seama daca bugetul a fost bine investit si campania, comunicarea online a avut rezultatele scontate. Astfel vei putea analiza datele si vei putea selecta cel mai eficient canal, mesaj, public, pentru a maximiza rezultatele.

Orice campanie se ajusteaza si se imbunatateste dupa aceasta prima analiza sau oricand datele problemei se schimba. Asa ca nu te astepta sa stabilesti o campanie si sa obtii rezultate, fara o analiza si o ajustare a acesteia.

Ramona
 

Click Here to Leave a Comment Below 0 comments

Leave a Reply:

CLOSE
CLOSE