“Brand You 50” – Tom Peters

0
235

Ai nevoie de câteva însemnări care să te ajute şi să te îndrume atunci când ai nevoie? Ei bine, “Brand you 50” este cartea de care ai nevoie.

Scrisă sub forma unui caiet de însemnări, are rolul de a-ţi da 50 de sfaturi ce te vor ajuta să te transformi într-un “brand”.

Cam ce trebuie să faci? E destul de simplu. Trebuie să ai o agendă în care să îţi organizezi timpul, astfel încât zilnic să ai oportunitatea de a cunoaşte oameni noi, de a face legături şi de a te face cunoscut – pe tine şi munca pe care o faci.

Chiar dacă depinzi de un şef, lucrul acesta nu trebuie să te împiedice să fii cel mai bun în ceea ce faci şi totodată să fii cunoscut pentru asta. Tom Peters te învaţă, din propria lui experienţă, că este foarte important să ştii să îţi vinzi munca la adevărata ei valoare. Trebuie să ştii să te autoevaluezi, acest lucru fiind posibil dacă cunoşti alte persoane ce lucrează în acelaşi domeniu ca şi tine.

Sfaturile pe care le găseşti în carte sunt atât de accesibile, încât oricine le poate aplica. Important este să îţi doreşti să le respecţi şi să îţi dai seama unde trebuie să mai lucrezi ca să ajungi o persoană cunoscută, o persoană demnă de respectul celor din jur, şi care să exprime distincţie, implicare şi pasiune.

Încă din prima parte a manuscrisului, Tom Peters ne sugerează că trebuie să alegem doar câteva puncte pe care vrem să le dezvoltăm, nu pe toate cele 50. Astfel, la fiecare categorie, vei găsi atât sfaturi, cât şi exerciţii pe care trebuie să le faci.

În interiorul cărţii vei putea găsi şi o mulţime de citate. Cel mai adesea sunt transcrise discursuri ale unor oameni destul de cunoscuţi, pasaje din cărţi şi reviste, dar şi citatele celebre ale unor personalităţi precum Winston Churchill, Ghandi sau Buddha.

Deoarece este o carte uşor de citit, având şi un format micuţ, ceea ce constituie un avantaj, o poţi citi oriunde te afli. Faptul că sunt subliniate, colorate şi bine aranjate în pagină cele mai importante gânduri, vei putea parcurge informaţiile necesare cu o mai mare uşurinţă.

Aşadar, într-un timp destul de scurt, vei ajunge să începi să aplici cele învăţate şi să te gândeşti serios la a te transforma într-un “brand personal”.

Dacă îţi doreşti să înveţi câte puţin din experienţa lui Tom Peters, poţi găsi cartea la Editura Publica, sau o poţi cumpăra de aici.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ