Acasa » Evenimente » Diversificarea, autodiversificarea și nutriția copilului mic

Diversificarea, autodiversificarea și nutriția copilului mic

Există atât de multă informație despre momentul și felul în care introducem în meniul copilului hrana solidă încât diversificarea s-a transformat într-un coșmar pentru multe dintre proaspetele mame.

Nu știi cu ce să începi, nu știi cum să le prepari, nu știi ce așteptări să ai, de la cât ar trebui să mănânce puiul, știi doar că nu te simți în stare să faci asta, iar stresul acestui moment se resimte și asupra felulului în care copilul percepe mâncarea, și în dinamica întregii familii.

Ce vei invata ?
  • De ce avem atat de multi copii obezi in Romania?
  • Este o varianta sanatoasa alimentatia vegana sau vegetariana la copii?
  • Lapte praf, lapte de vaca sau lapte vegetal? Care varianta e mai buna?
  • Oferim copiilor trei mese si doua gustari dup[ un program relativ fix sau le dam ce vor, cand vor? Cat de importanta e rutina mesei?
  • Diversificare sau autodiversificare?
  • De la ce vârsta introducem carnea?
  • Cu ce incepem diversificarea? Fructe? Legume? Zeama? Bucati? Piure?
  • Fructele: gustare separata sau desert? Singure sau cu alte alimente?
  • Ce semne ne arata ca bebelusul e pregatit pentru diversificare?
  • Ce semne ne arata ca bebelusul s-a saturat?
  • De cate ori oferim un aliment nou inainte de a renunta?
  • Ce cantitate de lichide trebuie sa bea un copil in functie de varsta?
  • Pana la ce varsta a copilului suplimentam masa de solide cu san?
  • E un bebelus gras sigur sanatos?
  • Zaharul: de la ce varsta il introducem si cum mentinem o limita sanatoasa?
  • Cât de utile sunt suplimentele alimentare pentru copii?
  • Cum ne dam seama ca un copil are carente? Ce analize facem si cu ce frecventa?
  • Cat de importante sunt grasimile în dieta unui copil? Grasimi animale sau vegetale, care sunt de calitate?
  • Cand introducem sarea?
  • Borcanelele cu piure: o variantă buna in situatii speciale?
  • La ce alimente trebuie sa fim atenti pentru a evita aparitia alergiilor?
  • Ce legătura exista intre emotiile mamei si pofta de mancare a unui copil?
  • De ce refuza unii copii multe alimente?
  • De ce refuza copiii sa incerce alimente noi?
  • Cum abordam copiii care refuza aproape tot ce inseamna mancare?
  • Cum facem sa nu o luam personal cand cel mic nu mananca?
  • Care sunt cauzele emotionale ale constipatiei? Cum putem ajuta copilul?
  • Cum facem sa nu lasam propriile traume cu mancarea sa afecteze relatia cu mancarea a copilului nostru?
  • Sunt sanatoase diversiunile la masa? (ecrane, jocuri, carti)
  • De la ce varsta incurajam copilul sa manance singur?
  • Cum ar trebui sa arate farfuria unui copil de 1, 2, 4, 6, 8 ani? (cata carne, cate legume, cati carbohidrati)

Am invitat trei specialiști cu experiență să ne ofere informații documentate care să ne ajute să privim acest proces al diversificării și alimentația copilului în general, ca pe ceva firesc și, de ce nu, chiar distractiv. Până la urmă, mâncarea e și despre gust și bucurie, nu?

Invitati:
✔ Dr. Mihaela Niță, medic pediatru și consultant IBCLC
✔ Dr. Mihaela Bilic, medic specialist în diabet și boli de nutriție
✔ Irina Stoica, psiholog și psihoterapeut

Poti sa iti cumperi bilet de aici pentru a fi alaturi de noi in sala sau a ne urmari online https://bit.ly/2INwU2U

WEBINAR GRATUIT: Dublează-ți Vânzările pe Social Media în doar 3 Luni

Pentru Antreprenorii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Reach-ul și Vânzările în doar 3 Luni.

Există oare o METODĂ prin care te folosești de rețelele sociale ca să obții o creștere exponențială a reach-ului și a vânzărilor?

Da, există! Vezi ce rezultate am obținut eu pentru clienții mei folosind această metodă și cum o poți replica și tu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
2 SESIUNI LIVE cu același conținut

Înscrie-te la webinar

Pentru Antreprenorii și Marketerii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Vizibilitatea și Vânzările în 2024.