Tag Archive

Tag Archives for " alergare "
3

Provocare sportivă de iarnă: înscrieri

Provocare de 30 zile - Înscrieri

Îmi imaginez că pentru mulţi, pe lista de „rezoluţii”, se regăseşte şi „să fac mai mult sport”.

Practic vorbind, vreo 5 luni din an le elimini din start. Decembrie, ianuarie, februarie – „e iarnă, umed pe jos, dacă ies acum să alerg, să fac exerciţii, cu siguranţă voi răci, iar eu nu vreau asta, ţin la sănătatea mea”. Iulie, august – „e vacanţă, e prea cald, merit şi eu să lenevesc”. Dacă mai adaugi şi lunile în care ai sesiune deja ai pierdut jumătate de an. În cele 6 luni rămase cu siguranţă vor mai apărea lucruri neprevăzute, hazardul (răceală, ceartă cu un prieten etc.) care te vor demotiva, care-ţi vor distruge eventuala constanţă. Să zicem că mai rămâi cu 4 luni jumătate. Asta înseamnă 35% dintr-un an. În martie – aprilie te vei strădui să „dai jos” Crăciunul, în mai – iunie vei „da jos” Paştele ca să ajungi în septembrie și să-ți dai seama că nu te-ai schimbat deloc în atâtea luni şi să îţi bagi picioarele în el de sport.

Ce-ţi propun:

Ai nevoie de un plan.  Vom începe cu o provocare de 30 de zile care se va desfăşura între 15 ianuarie şi 14 februarie. Continue reading

18

Să înceapă provocarea!

Mâine, 2 mai, vom începe oficial provocarea de 30 zile. Următoarele rânduri vor avea scopul de a vă oferi cât mai multe sfaturi în legătură cu exerciţiile fizice pe care vi le-am propus (alergare, abdomene, flotări). Desigur, cine vrea, poate să facă şi alte exerciţii. Nu vrem să limităm pe nimeni. Vrem doar să dăm un model de activităţi fizice…

Acum sfaturile:
Continue reading

8

Alergarea

Acesta este primul post dintr-o serie de articole ce va avea legătură cu provocarea noastră. În cele ce urmează vă voi prezenta câteva sfaturi, afirmaţii rezultate din experienţa mea şi a altor alergători.

De ce?

Înainte să alergi trebuie te întrebi care sunt motivele pentru care vrei să o faci? Pentru slăbire, definire, tonus sau pentru plăcere? În funcţie de răspuns, îţi stabileşti şi obiectivul. Te avertizez că adaptarea este destul de dificilă, dar nu trebuie să te laşi descurajat, mai ales la început de drum, pentru că odată ce intervine adaptarea, va apărea şi plăcerea. Poate chiar dependenţa.

O greşeală pe care mulţi o fac este aceea de a se compara cu o altă persoană, descurajându-se înainte de a se apuca efectiv de alergat. Modul şi intensitatea în care alergăm sunt diferite de la om la om. Fiecare persoană are stilul său optim. Continue reading

35

Provocare de 30 zile – Înscrieri

Această provocare constă în realizarea unor exerciţii simple care să îţi facă viaţa mai faină, timp de 30 de zile – şi, sperăm noi, pe o durată mai lungă de timp dacă decizi că merită să faci exerciţii şi după finalul acestei provocări. Exerciţii precum abdomene, flotări sau alergare. Nu pretindem că suntem traineri sau ceva de genul, scopul nostru e să îţi oferim un imbold care să te scoată din zona de confort.

Am ales exerciţii precum abdomene sau flotări pentru că sunt uşor de făcut în casă şi nu necesită echipament special. Alergarea am inclus-o pentru că este foarte benefică moralului, dar şi pentru că ajută la eliminarea stratului adipos („burtică”). E greu să te motivezi să ieşi din casă şi să alergi, ştim, dar tocmai de aceea este o provocare! Continue reading

CLOSE
CLOSE