Tag Archive

Tag Archives for " time management "
2

Tehnica Pomodoro

Tehnica Pomodoro este o metodă time management creată de  Francesco Cirillo în anii 80′. A fost pusă în aplicare La această tehnică a ajutat şi o româncă, Claudia Sandu. Pentru a te apuca de această metodă nu ai nevoie decât de două lucruri: foi A4 („Activităţi Generale„, „Activităţi Zilnice„) şi un timer (eu folosesc FBooster). […]

Citeste mai departe...
2

Tehnica „Pomodoro”

aaa

Când facem ceva ce nu ne place să facem sau pur şi simplu încercăm să facem ceva fără să avem chef… avem talentul inegalabil de a pierde vremea. E ceva firesc. În fond… de ce să rescriu articole pentru un site de ştiri sau de ce să fac exerciţii la matematică când pot foarte bine […]

Citeste mai departe...
2

A întârzia sau a nu întârzia?

A întârzia sau a nu întârzia?

Există un proverb pe care cu siguranţă îl ştim cu toţii: „Ce ţie nu-ţi place, altuia nu-i face.„. Pentru două săptămâni sunt coordonatorul unui grup de 18 copilaşi cu vârste cuprinse între 14 şi 17 ani. Ieri o parte destul de mare din ei (peste jumătate de grup) a întârziat la o activitate în jur […]

Citeste mai departe...
25

Nu există „n-am timp”!

Se spune că timpul este inamicul nostru numărul unu indiferent că suntem bogaţi, săraci, din America sau Africa, creştini sau budişti, blonzi sau bruneţi, răi sau buni ş.a.m.d. Timpul ne afectează pe toţi – exceptând acei câţiva asiatici care au vârste de peste 120 de ani acum şi spun că au găsit „Cheia succesului”. Dar […]

Citeste mai departe...

Deadline-urile – cum să scapi de ele

Deadline - linie moartă?

Știu că toată lumea iubește nespus de mult deadline-urile. Acele limite temporale care ne îndeamnă să folosim cuvinte speciale din toate limbile pe care le cunoaștem. Acest cuvânt minunat (deadline n.a.) care ne arată cât de repede trece timpul, acest concept care ne stresează chiar și în cele mai fericite clipe. Ei bine, ce-i de […]

Citeste mai departe...
2

Trickuri cu To-Do lists

aaa

Am tot vorbit de organizare, de uitare, de time management şi tot aşa, dar niciodată n-am vorbit despre unde ar trebui făcut un To-Do list, cât de des trebuie „updatat” şi cât de des trebuie să te uiţi peste el ca să fie eficient. Într-adevăr, primul pas în cazul în care vrei să fii un […]

Citeste mai departe...
4

Ai notat?

AA

Atunci când Ariel mi-a propus să scriu săptamâna aceasta un articol despre o temă la alegere, primul lucru pe care l-am făcut a fost să scot din cutia așezată strategic la distanță de o mână de laptop un teanc de hârtii albe, pătrate, pe care îmi notez de obicei sarcinile pentru viitorul foarte apropiat. În […]

Citeste mai departe...
CLOSE
CLOSE