Mi-am atins obiectivul în 9 zile!

7
201

Acum 9 zile am început programul abdomenelor. Obiectivul era să fac(em) 150 de abdomene pe zi. Şi am reuşit! Vă las cu poza de mai jos ce arată tabelul abdomenelor mele. De azi înainte ideal ar fi să mă tin de aceste 150 de abdomene zilnice – pe care le fac în 3 serii de 50.

Voi cum aţi mai evoluat în program?

7 COMENTARII

  1. Ariel, nu iti sugerez sa faci 150 de abdomene. Din mai multe motive:
    1. Daca vrei sa faci cubulete, pe principiul … gagica ne ***** sau jucam X0 :D, nu asta e solutia. Trebuie sa faci abdomene mai putine si mai intense. 150… nu sunt intense sigur, pt ca sunt prea multe
    2. Probabil ca nu le faci corect=> Dureri de spate, efect aproape zero. Din moment ce faci atatea crede-ma ca nu iti lucreaza doar abdomenul, ci si alte grupe musculare, ceea ce nu e corect.
    3. Surprinzator, pt un abdomen reliefat secretul e… Alergatul. De ce? Toti avem muschi abdominali, doar ca nu se vad din cauza grasimii(mai multa sau mai putina) Asta trebuie arsa. Daca nu o ai, 150 de abdomene oricum nu iti dezvolta muschii ci ti-i arde, adica… DISPAR. Era vreun termen stiintific da am uitat:) Trebuie sa intreb antrenorul…
    Presupun ca o sa dezvolt subiectul asta pe tophabits ceva mai incolo.

    Oricum e de laudat vointa, dar, in loc sa faci abdomene, de ce nu alergi?
    In final sper sa nu ma intelegi gresit. Nu fac asta ca sa critic, din contra, am vazut ca esti interesat de domeniu si vreau sa ajut. Uite canalul asta de youtube ar trebui sa fie de ajutaor:) http://www.youtube.com/user/workoutvip
    Succes!

LĂSAȚI UN MESAJ