Acasa » Dezvoltare personală » Organizează-te cu tăbliţa (task board)

Organizează-te cu tăbliţa (task board)

Despre timpul pe care ne plângem că nu-l avem am vorbit deja. Acum, dacă tot ne-am „regăsit” timpul pierdut, cum putem să ne organizăm?

Întrebarea asta mi-am pus-o şi eu. Am atât de multe lucruri de făcut într-o zi încât am ajuns să uit în cursul zilei foarte multe din ele. În plus am şi foarte multe „idei” spontane pe care dacă nu mi le notez rapid undeva la uit.

Aşa am ajuns să-mi cumpăr o tăbliţă. O tăbliţă din aceea pe care poţi scrie cu markere, şterge cu buretele, printe foi cu magnetul etc. Tăbliţa aceasta este task board-ul meu. De când îmi notez toate lucrurile pe care trebuie să le fac pe ea îmi „administrez” timpul mult mai bine. Dacă e ceva scris pe tăbliţă înseamnă că nu pot să fac nimic altceva în afara acelui task notat acolo.

Fac scheme, scriu în culori, în mărimi (după importanţă) – e chiar distractiv. Iar satisfacţia de a şterge la sfârşitul zilei tăbliţa de task-uri îndeplinite nu poate fi explicată în cuvinte.

Task board-ul mă ţine organizat, distrat şi motivat. Merită investiţia!

Dar ăsta-i doar exemplul meu. Tu cum reuşeşti să-ţi organizezi timpul?

Descarcă Gratuit Ebook-ul: ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2024 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial vizibilitatea și vânzările!

10 metode simple și la îndemâna oricui prin care să crești exponențial vizibilitatea și engagement-ul postărilor tale.

13 răspunsuri

  1. Metro. 160 RON (cu dibluri, magneti, markere si cu un fel de „ghiozdan” in care pot s-o car oriunde, oricand).

    Exista si mai mari … si mai mici. A mea este de 90 x 60 cm si e numa’ buna.

  2. Pai eu mi-am cumparat tabla cu dibluri si tot. Si am pus-o pe un perete langa birou. Nu s-a stricat sufrageria, sa stii… e ok. 🙂

  3. Ce chestia. Si eu cautam acum ceva timp sa imi iau o astfel de tabla sa imi notez ideile si taskurile. Am inceput cu o tabla de pluta 90×60 si asta mi s-a parut pasul urmator.
    Nu mi-am luat pana la urma fiindca mi se pare important sa ai si un istoric al taskurilor. Tu cum reusesti sa faci asta?

    Legat de sistemul meu, am folosit o vreme Google Docs apoi RememberTheMilk, apoi o agenda fizica pe care am pierdut-o 🙂 Sper ca acum e in nori undeva, daca nu am reusit sa o tin eu acolo (in the clowd) cu RTM.

    Imi place Motivonti, acum l-am descoperit! Keep it up

  4. Ma bucur ca-ti place de asta micul. 🙂

    Pai… eu nu am nevoie de arhiva taskurilor, eu am nevoie doar de un loc cu task-uri pe care sa-l vad MEREU. Sa am culori, marimi… si tablita asta e perfecta. Imi mai notez pe ea si obiective, cifre, orice.

    Nu am mai folosit agenda de buzunar decat cand sunt „pe teren”… ca sa zic asa. Iar calendarele si reminderele de pe calculator le mai folosesc destul de rar.

    Cand am nevoie sa tin un istoric o fac intr-un caietel foarte mic – dar istoric pe bune – bani, chestii din astea. 🙂

  5. în mare parte țin minte tot ce am de făcut, dar când se adună prea multe (mai ales prea multe articole de scris) le notez pe un carnețel. Mă gândeam și eu să îmi cumpăr o tăbliță, dar deocamdată mă descurc așa 🙂

  6. Acum ceva vreme chiar simteam lipsa unei tablite, dar dupa, intr-o seara mi-a trecut prin cap o alternativa mai ciudata sa zicem. Am inceput cu tot felul de etichete sa-mi lipesc foi importante langa birou pe perete si am reusit sa-mi organizez binisor timpul dar tot tanjesc dupa o tablita

  7. Pe langa cea de scris cu markerul am si o tablita de pluta pe care sa prind cu pioneze diverse postit-uri sau foi. Iti recomand. Am inceput sa folosesc o aplicatie facuta de mine care iti monitorizeaza obiceiurile. Ideea e sa faci un anumit lucru de cateva ori pe saptamana in mod constant. http://habits.skillful.ro . O puteti folosi, n-am sa sterg baza de date. Este de abia la inceput, mai am multe idei de dezvoltare. Have fun!

  8. 1) stabilirea programului pe termen lung folosind 3 tablii mari de pluta (fiecare cu domeniul ei si cu foile ei 🙂 ) 2)in fiecare seara trec in revista cam ce am a doua zi de facut 3)dimineata imi aranjez programul in functie de prioritati si de posibile necunoscute sau necunoscuti :)) 4)imi respect programul punct cu punct daca nu intervine ceva cu adevarat urgent si important

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
10 metode simple și la îndemâna oricui

Descarcă Gratuit Ebook-ul: ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2024 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial vizibilitatea și vânzările!