4

Povestea vânzătorului de hotdogi

Povestea vânzătorului de hotdogi

Un bărbat care locuia pe marginea unui drum vindea hotdogi foarte buni. A pus semne pe marginea autostrăzii şi şi-a făcut reclamă în ziar spunând cât de buni erau.

Stătea pe marginea drumului şi striga: „Cumpăraţi un hotdog bun?” Iar oamenii se opreau şi cumpărau. Având succes, a crescut comenzile de carne şi de chifle şi a cumpărat chiar şi un stand mai mare pentru a se ocupa de afacerea lui în dezvoltare.

În cele din urmă, l-a luat ca ajutor pe fiul lui care venise de la facultate. însă apoi s-a întâmplat ceva: fiul i-a zis: „Tată, n-au auzit la radio şi n-ai văzut la televizor? Trecem printr-o criză economică gravă şi situaţia internaţională este groaznică. Iar cea internă este şi mai rea!”

Auzind acestea, tatăl s-a gândit: „Ei, fiul meu a făcut facultatea şi ar trebui să ştie mai bine.”, aşa că tatăl şi-a redus comenzile de carne şi chifle, a dat jos semnele de pe stradă, a anulat reclamele din ziare şi nu s-a mai deranjat să stea pe marginea autostrăzii pentru a vinde hotdogi la fel de multe ore în fiecare zi. Vânzările s-au prăbuşit aproape peste noapte.

„Ai avut dreptate, fiule!”, i-a zis tatăl băiatului. „Cu siguranţă suntem în mijlocul unei crize economice foarte grave!”

Uneori e bine să asculţi doar de instinctul tău. Chiar şi cei care au o facultate, sau cei ce pot părea mai inteligenţi, nu sunt neapărat cei care au şi dreptate…

Ariel
 

Click Here to Leave a Comment Below 4 comments
floarea tanasa - 23/05/2012

sunt de acord cu ambele articole ,multumesc Montivonti ca ma motivezi

Reply
Ioana - 29/05/2012

Profetia autoindeplinita? :)

Reply
    Natalia - 19/09/2012

    Nu chiar, daca te gandesti bine. Ar fi trebuit ca vanzatorul sa creada ca afacerea ii va fi afectata de criza ca sa fie autoindeplinita. Asa, a fost doar instinctul de turma.

    Reply
6 poveşti motivationale şi inspiraţionale | Motivonti - 05/10/2012

[…] O lecţie de viaţă şi de marketing printr-o poveste tipic americănească. Poate fi citită aici. […]

Reply

Leave a Reply:

CLOSE
CLOSE