Ziua 6 din provocare – Să mărim ritmul!

7
116

Program completŞi a început provocarea!

Mulţumim pentru comentariile de după ziua 2. Toţi cei care s-au apucat de mişcare sunt de admirat!

Astăzi avem de alergat din nou 2 km de alergare uşoară. Tu alergi în parc sau la sală, pe bandă? Combini şi cu bicicleta?

Abdomenele şi flotările cum merg? S-a instalat febra musculară la cineva?

Nu uitaţi de pauze şi hidratare. Nu vă răniţi! Spor!

(În caz că nu ştii despre ce provocare este vorba… citeşte aici.)

7 COMENTARII

  1. Da… exista febra musculara, nu duc lipsa :))
    Am reusit sa ating pragul de 2km :) (mari sacrificii) :D.
    @Irina si eu astept sa vad diferenta de la sfarsitul lunii… sper macar 2 km sa dau jos :))

  2. Brvao voua! Eu una nu am reusit sa ajung la 2 km doar alergand, dar combin alergarea cu mersul pe bicicleta. La abdomene si la flotari ma descurc foarte bine, dar febra asta musculara…:))

  3. salutare. ce am observat eu incercand sa ma tin de programul cu abdomenele este ca ascensiunea in acele serii era un pic nerealista :). daca la inceput poti sa faci doar seria cu 10 abdomene nu ajungi miraculos la cea cu 40, asa ca a trebuit sa modific planul si am agaugat de la o sapt la alta 3-5 fata de seria anterioara.
    sugestie program de alergat http://www.maraton.info.ro/pregatire-pentru-cros.html , http://www.duatlon.ro/informatii-utile/programe-de-antrenament/
    sper sa mai aveti initiative sportive si eu cel putin o sa ma tin de acest home-training pe langa alergarile obisnuite.

LĂSAȚI UN MESAJ