Ziua doi de planificare

1
93

Această zi, cel puţin pe foaie, a fost mai productivă deoarece am reuşit sa îmi îndeplinesc mai toate taskurile. Însă şi azi am întâmpinat o mică problemă. Deşi am reuşit să lucrez pentru toate taskurile nu pot sa spun ca am reuşit să le fac în întregime. De ce? Deoarece sunt în cea mai mare parte activităţi.

Adică acuma când ma uit pe foaie văd: “Învăţ Legile Mendeliene”. Când am să ştiu când am reuşit să îndeplinesc acest task? Este foarte subiectivă formularea şi pur şi simplu îmi permite să mă sabotez singur şi să citesc o dată în mare grabă tot ce era de citit şi apoi să zic că am reuşit să învăţ. Din acest motiv lecţia pe care eu personal am învăţat-o azi este să îmi scriu taskurile ca rezultate şi nu ca activităţi. Atunci când acestea indică foarte exact rezultatul dorit nu încape nicio urmă de subiectivism. Nu te poţi sabota. Ori l-ai îndeplinit în întregime ori nu.

Se poate întâmpla să nu fie atât de uşor să formulezi acel task ca un rezultat. Dacă se întâmplă aşa poţi încerca următoarele:

  • 1. Încearcă să îl faci cuantificabil. Deobicei, dacă conţine un număr vei ştii exact când ai terminat task-ul.
  • 2. Alocă un anumit timp. Poţi spune “Să învăţ la georgrafie timp de o oră”. Nu este cea mai buna metodă dar poate fi folosită.

1 COMENTARIU

  1. Nu stiu cum , dar pierdusem din vedere site-ul tau. Ma bucur sa il regasesc si sa imi readuca entuziasmul ca pot face mai mult penru si cu mine. Cred ca esti un om frumos. Bafta si multumesc!
    Cristina

LĂSAȚI UN MESAJ