Reprezinti un business si iti doresti sa atragi, in egala masura, clienti si parteneri de business? Un bun mod de a incepe promovarea business-ului este cu ajutorul unor obiecte promotionale, ce te vor ajuta sa te faci in egala masura, cunoscut si apreciat in randul clientilor si al partenerilor de business.
In functie de publicul tinta, dar si de obiectivele pe care le urmaresti, poti alege dintr-o larga varietate de materiale promotionale, pe care sa le inserezi inteligent la diverse evenimente, intalniri sau chiar sa le oferi cadou.
In primul rand, creeaza-ti o identitate vizuala
Este foarte important ca aceasta identitate vizuala sa fie puternica, in acord cu personalitatea companiei. Daca vrei sa fii luat in serios, opteaza pentru o identitate vizuala puternica, ce te va ajuta sa te faci remarcat si sa ramai memorabil.
In crearea unei identitati vizuale eficiente trebuie sa se ia in considerare urmatoarele procese: crearea logo-ului, alegerea culorilor, fonturilor, setarea stilului editorial care se folosește în mod constant, alegerea unor imagini reprezentative, template-uri etc.
O identitate vizuala corect creata te ajuta sa te departajezi de competitie pentru ca:
- ii comunica audientei un mesaj, o emotie – cu alte cuvinte, ii confera personalitate companiei, dat fiind ca este mult mai usor sa iti amintesti de un business cu aspect original si distinctiv;
- opteaza pentru calitate – cu cat identitatea vizuala este mai creativa si mai calitativa, cu atat oamenii vor dori sa colaboreze sau sa cumpere de la tine produsul/serviciul pe care il promovezi;
- lucreaza cu specialisti in domeniu, chiar daca este mau scump – ei au expertiza in domeniu si stiu exact care sunt trendurile pe piata. In plus, te-ar costa mult mai putin decat daca ai apela la persoane nepregatite, ce iti pot “distruge” imaginea.
Vrei rezultate? Opteaza pentru materiale promotionale de calitate!
Desi traim in era online, asta nu inseamna ca materialele promotionale nu mai au succes. Cu atat mai mult, cu cat participi la intalniri, trebuie sa ai la indemana materiale promotionale de calitate, care sa inspire incredere.
Iata cateva tipuri de materiale promotionale care isi dovedesc eficienta si pe care le poti folosi cu succes in promovarea afacerii:
- Cartile de vizita – chiar si in vremurile noastre, cartile de vizita isi dovedesc eficienta mai rapid decat orice alt material promotional. Iar daca participi la evenimente, conferinte sau la networking, acestea ajuta la intarirea brandului, prezinta informatii esentiale despre afacere, si te ajuta sa creezi noi conexiuni.
- Pliante/flyere – in cadrul diverselor evenimente (nu numai cele de lansare), pliantele ajuta publicul sa afle informatii in timp util. Printre avantajele oferite de pliante/flyere se numara: accesibilitatea ca pret, sunt usor de citit si capteaza atentia, pot fi inserate in casuta postala, in mape ale evenimentelor sau in suporturi special create dispuse in locatii pentru a fi la indemana clientilor.
- Afise – acestea reprezinta o metoda eficienta de comunicare catre un anumit public tinta. Cu ajutorul lor, pot fi promovate rapid evenimente, produse sau servicii noi. Iar cu cat sunt plasate strategic si repetitiv, ai mai multe sanse sa te bucuri de un grad de expunere mai ridicat (cum se intampla, de pilda, cu afisele de metrou).
- Pixuri si cani personalizate – de regula, acestea sunt folosite si pentru cadourile corporate destinate angajatilor si partenerilor de business. Spre exemplu, un pix de calitate, alaturi de un model potrivit de cani personalizate, iti vor asigura vizbilitate zi dupa zi.
- Brosurile – se folosesc pentru informarea persoanelor cu privire la produsele sau serviciile companiei pe care o reprezinti. Fata de flyere, brosurile ofera mai mult spatiu pentru informatii despre companie si transmit un mesaj mult mai profund catre audienta.
- Mape de prezentare – reprezinta un instrument de lucru foarte eficient, daca este folosit in contactul cu partenerii si clientii. Inspira profesionalism si incredere.
In concluzie, materialele promotionale clasice inca sunt de efect, atat timp cat alegi sa lucrezi cu specialisti. In functie de obiectivele tale, ai la indemana o gama variata de materiale prin care poti deveni vizibil, credibil, la un pret avantajos.