Imaginea pe care ti-o conturezi, felul in care te adresezi publicului tinta, modalitatea de abordare a situatiilor dificile, toate acestea iti configureaza reputatia; perceptia pe care oamenii au despre brandul tau. Si pentru ca acestea sa fie cat mai autentice, ai nevoie de ajutor de specialitate.
Lasa-te pe mana expertilor Tudor Communication cu privire la tot ce inseamna crearea si derularea unei campanii de PR si descopera astfel cel mai sigur si rapid traseu spre atingerea propriilor obiective: https://tudor-communication.ro/campanie-de-pr/.
De ce sa ne alegi pe noi?
Tudor Communication este o agentie de PR cu peste 10 ani de experienta, timp in care a reusit sa analizeze situatii si contexte si sa dezvolte strategii pentru zeci de branduri care acum au o pozitie importanta pe piata. Acest lucru s-a intamplat datorita abordarii personalizate care sta la baza oricarei campanii reusite. Daca nu adaptezi actiunea la o nevoie curenta, rezultatele nu vor fi cele scontate, iar specialistii Tudor au inteles mai bine ca oricine acest lucru.
Atunci cand alegi sa iti pui afacerea in mainile unor specialisti, este important sa fii sigur ca ai facut cea mai buna alegere. In acest sens, Tudor vine cu nenumarate premii si certificari care sa te convinga. A fost desemnata Best Communication in the Public Sector la Romanian PR Award 2020, a castigat premiul Biz pentru Performanta in Business in 2019 si a primit titlul de Small Consultancy of the Year 2018 in cadrul celei de-a XVI-a editie a Galei PR Awards si multe altele.
Cum se desfasoara o campanie de PR eficienta?
Primul si cel mai important lucru, care trebuie stabilit inca de la inceput, este faptul ca nu exista o reteta clara a succesului. Fiecare abordare se construieste diferit in functie de particularitatile fiecarui brand in parte. Ceea ce inseamna ca primul pas trebuie sa fie creionarea unui audit de brand. Ce inseamna asta? Specialistii nostri iti vor analiza in detaliu afacerea, pe fiecare palier al ei. Se vor stabili punctele slabe, pentru a se gasi o rezolvare, si cele tari, pe care ar trebui sa te axezi mai mult. In functie de aceste aspecte se va putea creiona un obiectiv principal al campaniei.
Abia acum putem spune ca avem un punct de plecare pentru a putea contura strategia propriu-zisa. Fiecare alegere se face in vedere atingerii obiectivului, ceea ce face intreg demersul mult mai usor si nisat. Se construieste un plan de actiune complet, care sa contina toti pasii care trebuie urmati si instrumentele de care este nevoie in executarea lor. La anumite intervale de timp vom face analize si evaluari detaliate pentru a putea observa in ce masura am obtinut rezultatele vizate initial. Este un proces complex, care presupune multe incercari pentru a putea descoperi abordarea ideala, insa imediat ce am facut-o, beneficiile se vor putea observa si cuantifica instant.
Ce beneficii poti obtine de pe urma unei campanii de PR?
Cu ajutorul unei campanii de PR bine realizate poti ajunge sa fii unul dintre cele mai sonore nume de pe piata si asta datorita faptului ca reusesti sa te pliezi pe trenduri si sa le valorifici intr-un mod unic. Mai mult decat atat, o campanie vizeaza un scop clar, pe care iti va fi mult mai usor sa il atingi decat prin alte cai. De asemenea, este si una dintre cele mai putin costisitoare metode de crestere a notorietatii si imbunatatirii imaginii, dat fiind faptul ca inveti sa fructifici resurse pe care deja la ai, fara sa fie nevoie sa apelezi la unele noi. Analizezi evolutia si faci modificari necesare in timp real, fapt ce iti va deschide orizontul catre alte obiective pe care e vei putea atinge la fel de usor.