Kiwi… ce semnificație îi poți da? 🙂
Un fruct, sau un simplu cuvânt sau un… logo. Da, Kiwi Agency este o agenție de marketing din vestul țării, mai exact din Timișoara.
Îi urmăream pe băieți de câteva luni, pentru că mă interesează domeniul de marketing în ultima perioadă. M-am reprofilat, vorba ceea. După 2 ani de concediu de la ”muncă de 24/24 ore” am ajuns la etapa normală a vieții în care mai este nevoie de încă un job. 🙂 Așă că tot ce aud de marketing, îmi ciulesc urechile.
Cei de la Kiwi, au postat pe nepusă masă (pentru mine), pe grupul lor detalii despre o tabără de marketing. Eu sunt fană înrăită a taberelor, datorită participării mele din copilarie la nenumărate activități extracurriculare, adică deloc! 🙂 Asa că încerc acum pe cât posibil să particip la taberele de dezvoltare personală, să recuperez ca un copil mic din farmecul lor. Cu toate că nu se compară, dar ce să-i faci! Apreciem ce avem și când avem.
Eram în Creta, când briza mării îmi bătea în față, (a se citi – Carina arunca nisipul și apa de jur împrejur)… și m-a lovit dorința de a participa și eu. Nu știam cum să aliniez astrele pentru mine ca să ajung în tabară. În perioada respectivă Paul urma să aibă tabăra lui de Public Speaking, mama prinsă în ceva activități la primărie și… s-au terminat soluțiile de a o lăsa pe Carina cu cineva acasă. În loc să mă întind și să mă relaxez la soare (a se citi – să stau la miniclub cu Carina și să fac puzzle cu prințese sau să desenez) eu mă gândeam la tabăra cu pricina.
Pe moment m-am hotărât că voi participa la următoarea lor tabără, dacă voi avea norocul ca să mai fie în viitorul apropiat… mi-am luat gândul și am continuat să mă relaxez la mare și la soare, adică să fac cerculețe cu copiii.
Ne-am întors în București și cu câteva zile înainte de tabără, am întrebat-o pe mama, întâmplător, dacă poate veni. Surpriză! Urma să vină și prin urmare, s-au aliniat astrele mele și am ajuns în tabară.
Să vă povestesc pe scurt cum a fost:
– bre, nu mi-a placut deloc!
– nu mi-a plăcut programul ”leger”, adică cum doamne de la 10 la 18. Atâta infomație poți învăța în aceste ore? Ba, DA!
– nu mi-a plăcut echipa! Păi așa toți veseli și răbdători, să explici așa la toți în parte orice detaliu de sute de ori, să ai răbdare și să ai raspunsul pentru orice mărunțiș. Să dai așa din casă informații valoroase despre Instagram și alte ponturi (merci Adi 🙂 ). Nu, nu se poate așa de faină echipă să ai! Ba, DA!
– nu mi-au plăcut colegii! Păi așa toți diferiți cu ideile lor și secretele lor de marketing. Doamne, atâta informație în 4 zile, atâtea idei faine, „secrete” din experiența lor… nu, nu mi-au plăcut discuțiile. Ba, DA!
– nu mi-au plăcut workshop-urile! Păi ne-au împărțit în câteva echipe a câte 4 persoane. Ce brainstorming poți să faci tu cu 4 persoane?! Ba, DA poți și încă cum!
– nu mi-a plăcut studiul meu de caz. Fiecare echipă a avut câte un magazin, fie online, fie offline. Întreaga tabără am lucrat pe studiul nostru, adică un magazin de vinuri. Păi cum să nimerești așa în punctul sensibil al unui moldovean. 🙂 Nu, nu mi-a plăcut deloc să vorbesc 4 zile încontinuu de vinuri și cum să atragem clienții, strategii de marketing, campanii de reclame, de creștere a business-ului, campanii de fidelizare a iubitorilor de vin și… multe altele. Cum să-mi placă să vorbesc despre așa ceva?!… Ba, DA!
– nu mi-au plăcut exercițiile pentru studiul de caz. Am început cu strategii de marketing. Adică, ce am învățat marketing aiurea la facultatea mea, ce nu mai țin minte ce am învățat în urmă cu 9 ani, în anul 1 de facultate?! :))Nici nu mai țin minte ce am învățat la facultate. Nop, e total diferit! Și în plus, atunci nu era în vogă Facebook și Instagram. Cum să pui niște bani în online și să obții bani în offline?! Și câte și mai câte idei faine numai bune de aplicat chiar și a doua zi. Nop, nu mi-au plăcut deloc informațiile. Ba, DAAAA!
– nu mi-a plăcut de Doru. Așa persoană relaxată și un așa profesor care să știe pe toate din bucățica lui. Nop, cum așa? Dorule, nu mi-a plăcut deloc de tine. 🙂 Păi ai atâta experiență de viața pe lângă Kiwi Agency. Atâtea povești care mă lăsau cu gura cascată și momente de Aha! Cum să ai o așa echipă faina și unită?! Nu este posibil așa ceva? 🙂 Ba, DA!
– nu mi-a plăcut videographer-ul. Sărmanul Cosmin, poate se gandeste: ce ai femeie cu mine? Păi cum să te nimerești cu un așa videographer talentat și cu idei faine și… încă din Oradea! Orașul studenției mele, cu amintiri frumoase și persoane dragi! Ah, nici nu am avut nimic în comun și subiecte de discutat, nimic bre, nimic Orădeanule… 🙂 Ba, DA!
– nu mi-a plăcut la… nebunie! 🙂 Mai ales că a fost genul de tabără care îmbină învățatul cu distracția. M-am simțit ca la facultate. Seara discuții faine, aprinse, contradictorii, exemple de așa da sau așa nu, plus un pic de distracție și foc de tabără. Discuții pe orice subiect la care nici nu m-am gândit că pot să am și eu idei faine (așa zic eu ha-ha-ha) sau cel puțin un punct de vedere pe care să-l susțin. Și… a doua zi studiu intensiv pe baza magazinelor noastre plus informații extrem de valoroase. Fain!
– și, nu mi-a plăcut colaborările și contactele cu care am rămas după tabară. 🙂 Ba, Daaaaaa!
Ba, DA! Toate sunt posibile dacă ai o echipă faină rău și o comunitate mișto. Kiwi Agency au reușit să facă o tabără la care vrei să te întorci și la anul! 🙂
Multumesc portocalo, pardon mango, pardon Kiwi Marketer 🙂
PS: sper că v-ati prins de rolul negației din articol.
Un răspuns