Acasa » Auto » 10 sfaturi pentru o mutare usoara si eficienta

10 sfaturi pentru o mutare usoara si eficienta

Decizia de a se muta intr-o casa noua sau de a reloca activitatea unei firme poate fi uneori destul de dificil de luat, insa procesul de mutare este cu atat mai greu cu cat implica un numar mai mare de obiecte care necesita a fi transportate la noua adresa. Prin urmare, cea mai potrivita solutie in acest caz ar fi contractarea serviciilor oferite de o firma transport mobilier.

Tocmai de aceea, cei de la https://www.moveout.ro/ au enumerat o serie dintre sfaturile cele mai utile pentru ca mutarea sa se realizeze intr-o maniera mai usoara si eficienta:

1. Realizarea unei liste de inventar a lucrurilor care urmeaza sa fie mutate;

2. Alegerea obiectelor si pieselor de mobilier care vor fi folosite si la noua locatie, adica cele care vor trebui sa fie mutate, precum si masurarea spatiului din noua locuinta pentru a vedea daca acestea au loc;

3. Pregatirea materialelor pentru impachetare – daca se apeleaza la o firma de mutari, aceasta pune la dispozitia clientilor sai toate materialele necesare pentru ambalarea si impachetarea obiectelor: cutii, folii stretch si cu bule, hartie, huse;

4. Etichetarea cutiilor – este foarte important ca pe fiecare cutie sa fie notat ce obiecte contin si in ce spatiu sau incapere vor fi amplasate in noua locuinta. Daca este cazul, se poate mentiona pe acestea si „fragil”, daca obiectele sunt unele care se pot deteriora usor;

5. Pastrarea cutiilor la o greutate rezonabila – umplerea cutiilor cu obiecte le poate ingreuna destul de mult ceea ce va face transportul acestora mai dificil si chiar ruperea cutiilor, punand astfel in pericol atat persoana care le cara, cat si obiectele aflate in cutie, deoarece se pot deteriora;

6. Demontarea mobilei – unele piese de mobilier nu pot fi transportate in forma initiala, prin urmare va fi nevoie de abilitatile unei persoane calificate pentru aceasta activitate. In schimb, daca exista obiecte de care nu mai au nevoie, proprietarii pot opta pentru serviciul de debarasare mobila, pe are tot o firma de mutari il poate oferi;

7. Inainte de a fi mutat frigiderul, acesta trebuie golit si dezghetat, pentru ca produsele care se pot afla in el sa nu cada sau sa se strice;

8. Odata ce toate obiectele si piesele de mobilier sunt incarcate in masinile care le vor transporta la noua adresa, se recomanda sa se mai faca o verificare in toate camerele si toate dulapurile pentru a nu fi uitat ceva;

9. Inainte de a duce mobilierul in noua locuinta, este bine sa se verifice daca spatiul este curat si gata pentru a fi amenajat de noii locatari, precum si daca toate utilitatile – curent, apa, gaze – sunt disponibile imediat;

10. In ziua mutarii, ar fi bine ca proprietarii sa ajunga la noua adresa inaintea firmei de mutari pentru a putea coordona eficient descarcarea si depozitarea obiectelor sau amenajarea acestora in spatiile in care sunt stabilite.

Totusi, pentru a se asigura ca toate lucrurile vor fi impachetate la timp pentru momentul in care va avea loc mutarea, ar fi bine ca proprietarii sa inceapa pregatirile pentru aceasta cu cateva zile inainte, chiar si o saptamana, mai ales daca acestia au un serviciu cu program fix.

WEBINAR GRATUIT: Dublează-ți Vânzările pe Social Media în doar 3 Luni

Pentru Antreprenorii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Reach-ul și Vânzările în doar 3 Luni.

Există oare o METODĂ prin care te folosești de rețelele sociale ca să obții o creștere exponențială a reach-ului și a vânzărilor?

Da, există! Vezi ce rezultate am obținut eu pentru clienții mei folosind această metodă și cum o poți replica și tu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
2 SESIUNI LIVE cu același conținut

Înscrie-te la webinar

Pentru Antreprenorii și Marketerii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Vizibilitatea și Vânzările în 2024.