Concurența de la nivelul pieței de smartphone-uri a ajuns la un nivel atât de ridicat, încât actorii acestei scene recurg la modalități tot mai inedite de a-și promova produsele. Înființată în 2010, compania chineză Xiaomi a înțeles rapid cum funcționează lucrurile și a decis că, pentru a avea succes, campaniile de marketing desfășurate în jurul gadget-urilor lansate trebuie să fie cât mai inovatoare. Această strategie s-a transmis și la sub-brandul Redmi, care a lansat în iarna acestui an modelele Redmi Note 7 și Redmi Note 7 Pro. Cum au decis chinezii să promoveze aceste telefoane?
Redmi Note 7 – particularități
Șefii companiei chineze au prezentat modelul Redmi Note 7 drept unul dintre cele mai de calitate smartphone-uri de pe piață, la momentul lansării. Printre caracteristicile telefonului lansat în ianuarie se enumeră un display de 6.3 inchi, cu o rezoluție de 2340 x 1080 pixeli la 19,.5:9. Procesorul octa-core de tip Qualcomm Snapdragon 660 aduce garanția unor performanțe la nivel ridicat, susținut și de memoria RAM care poate ajunge la până 6 GB. Camera primară ajunge la 48 de megapixeli, în timp ce secundara are o rezoluție de 5 megapixeli, iar bateria are o capacitate de 4 mii de mAh. Dacă aceste trăsături ți se par atractive, poți verifica telefoanele Xiaomi la oferta de la F64.ro.
Teste de durabilitate surprinzătoare
Deși este un telefon cu multiple atuuri puternice, Redmi Note 7 nu a fost prezentat de producător prin prisma calităților sale. Liderii companiei au decis că mult mai inspirată decât insistența asupra particularităților tehnice ale telefonului ar fi supunerea acestuia la câteva teste de rezistență mai degrabă ieșite din comun. Redmi Note 7 a fost folosit pe post de spărgător de nuci, a fost călcat în picioare de un grup de oameni și, nu în ultimul rând, a fost depus într-un mic coș de gunoi și aruncat pe scări.
În total, a parcurs 18 trepte în 4 secunde, căzând de la o înălțime de aproape 3 metri. Rezultatul? Deși nu pentru toate experimentele s-au prezentat la final consecințele, producătorul susține că device-ul a trecut cu brio de acestea și nu a prezentat defecțiuni. Cum testele clasice și testele inovatoare n-au reușit să depășească în vreun fel limita de rezistență a acestui model, Xiaomi a decis să treacă la un nou nivel.
Telefon trimis în spațiu
Un telefon trimis la peste 30 de mii de metri altitudine să facă fotografii. Cine s-ar fi gândit la asta? Xiaomi a făcut-o, iar campania s-a bucurat de o popularitate deosebită. La două luni de la lansare, chinezii anunțau oficial decizia de a trimite un device în spațiu, iar reacția publică a fost una marcată de entuziasm și curiozitate. Telefonul a fost trimis în spațiu și, în condițiile unei temperaturi care nu depășeau -58 de grade Celsius, a reușit să surprindă câteva cadre interesante și să nu clacheze, deși temperatura sa internă era de doar 4 grade Celsius.
Amplasat într-un balon, Redmi Note 7 a ajuns până la altitudinea de 35.375 de metri, însă presiunea atmosferica uriașă a făcut ca balonul să se spargă, iar device-ul a ajuns în cădere liberă. Aparatul a rezistat impactului cu solul și, în ciuda faptului că toate accesoriile au căzut peste el, s-a deschis fără probleme și experții companiei au reușit să intre în posesia fotografiilor realizate din spațiu.
Chiar dacă părea imposibil, chinezii de la Xiaomi au reușit să trimită un telefon în spațiu și să îl recupereze întreg, ba și cu niște poze cu Terra, stocate în memoria internă. Pe lângă inițiativa inedită, trebuie remarcată și rezistența device-ului, mai ales la impactul cu solul.