Acasa » Dezvoltare personală » Autoevaluare » La ce se uita prima data angajatorii atunci cand iti vizualizeaza CV-ul?

La ce se uita prima data angajatorii atunci cand iti vizualizeaza CV-ul?

Te-ai gandit vreodata la ce se uita angajatorii cand parcurg un CV?

Cu totii am auzit de testul celor „sase secunde de scanare”, pe care recrutorii si managerii le acorda unui CV atunci cand il vizualizeaza. De aici, se naste intrebarea: Ce scaneaza acestia atunci cand fac acest test? La ce se uita mai exact?
Chiar si si atunci cand iti citesc CV-ul pret de cateva minute, ce cauta de fapt? Este foarte adevarat ca unele parti ale CV-ului „cantaresc” mai mult in greutate decat altele si sunt mai probabile sa fie vizualizate. Dar stiti care sunt acele parti? Le vom descoperi impreuna, astazi, cu ajutorul specialistilor in recrutare de la Infomunca.ro!

Sfatul lor este sa fiti atenti la urmatoarele aspecte ale CV-ului, astfel incat sa va concentrati timpul si efortul pe chestiunile importante si care conteaza cu adevarat!

  1. Formatul

Desi continutul CV-ului este intotdeauna cel mai important, formatarea si prezentarea generala a acestuia, conteaza intr-o mare masura. Cei mai multi angajatori isi dau imediat seama daca ai depus timp, efort si creativitate in realizarea modelului de CV folosit, sau daca ai aruncat pur si simplu niste cuvinte in documentul care iti poate oferi un loc de munca in compania lor.

Daca doresti ca angajatorul sa-si petreaca mai mult de sase secunde pe CV-ul tau, atunci acesta trebuie sa aiba un format atractiv, bine organizat. Aceasta regula se aplica indiferent de locurile de munca la care aplici, indiferent daca aplici la joburi in Bucuresti sau intr-un orasel mic din Romania, indiferent daca aplici la joburi in Anglia sau in orice alta tara civilizata. 

  1. Locul de munca curent sau cel mai recent

Cea mai recenta pozitie prezinta un interes deosebit pentru angajatori si va fi analizata mai mult mult decat pozitiile trecute. Acest lucru este valabil mai ales in cazul in care CV-ul tau este mai lung de doua pagini (ceea ce este foarte bine, de altfel). General vorbind, cel mai recent loc de munca va fi vazut ca cel mai relevant, dar acest lucru nu este valabil pentru cei care schimba domeniul.

  1. Realizari specifice

CV-ul tau trebuie sa acopere diferenta dintre nevoile angajatorului si abilitatile tale. Cel mai bun mod de a face acest lucru este prin descrierea acelor realizarile specifice care sunt relevante pentru angajator. Acestea pot include fie proiecte care le-ai condus, vanzari pe care le-ai facut, valori pe care le-ai imbunatatit, etc.

  1. Progresul carierei

Angajatorii sunt, de asemenea, interesati de cariera ta generala. Ei vor sa stie daca oamenii pe care ii angajeaza in companie, sunt cu adevarat interesati de societatea lor si daca isi doresc cu adevarat acel loc de munca.

O modalitate de a evalua acest lucru este de a-ti evalua calea carierei tale pana in prezent si de a determina daca locul de munca oferit de respectiva companie, se potriveste cu calea si obiectivele tale.

  1. Prezenta ta online
    Angajatorii folosesc LinkedIn, Facebook si alte site-uri de social media pentru a evalua candidatii care aplica la posturile companiei lor.

Iti recomandam sa iti revizuiesti toate profilurile online si sa te intrebi daca acestea nu te discrediteaza in ochii potentialilor angajatori.

Un sfat pe care il recomandam tuturor candidatilor la locuri de munca, fie ca sunt candidati la locuri de munca in Romania, fie candidati la joburi in strainatate, este introducerea url-ului profilului personal de LinkedIn, in partea de sus a CV-ului, unde se adauga informatiile de contact. Acest lucru ii va invita pe angajatori sa vizualizeze profilul personal de LinkedIn al candidatului si demonstreaza ca acesta a inteles valoarea unei puternice prezente on-line.

Descarcă Gratuit Ebook-ul: ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2024 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial vizibilitatea și vânzările!

10 metode simple și la îndemâna oricui prin care să crești exponențial vizibilitatea și engagement-ul postărilor tale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
10 metode simple și la îndemâna oricui

Descarcă Gratuit Ebook-ul: ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2024 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial vizibilitatea și vânzările!