De ce sa alegem promovarea prin flyere a unui eveniment de interes general?

promovarea prin flyere

Evenimentele majore care au loc in cadrul comunitatilor locale au un impact semnificativ asupra respectivei comunitati, mai ales ca una dintre functiile importante generate in urma derularii acestora este cea de oferirea a unui timp de distractie. Mai exact, evenimentele cotidiene, cum ar fi concertele, atrag in special prin faptul ca reprezinta o maniera atractiva de petrecere a timpului liber.

In ceea ce priveste promovarea si popularizarea concertelor si a celorlalte evenimentele de interes general pentru o comunitate, campania de informare prin flyere s-a dovedit, de-a lungul timpului, ca are o sansa mare de a-si atinge obiectivele. Prin simplu fapt ca acei fluturasi publicitari ajung direct in mana publicului vizat, informatia ajunge mult mai rapid la urechile persoanelor interesate.

Flyerele – o metoda atractiva de promovare

Flyerele sunt considerate deja o metoda atractiva de promovare, chiar daca, pe de alta parte, sunt un instrument traditional de informare in masa a populatiei. Pentru a deveni populara si eficienta, campania de informare prin flyere trebuie planificata din timp, astfel incat sa fie implementata gradual, iar serviciul de distributie de flyere sa se realizeze conform planului stablit initial. 

Fluturasii publicitari trebuie sa fie corect realizati, tinand cont de indeplinirea mai multor criterii, pentru ca impactul asupra publicului sa fie unul considerabil. In aceste conditii, materialele din care sunt realizate acesti fluturasi publicitari sunt foarte importante. In plus, la fel de mult conteaza atat designul, cat si calitatea mesajului, continutul sau faptul ca este scurt si concis. Bineinteles, nu trebuie sa omitem nici faptul ca acestia trebuie sa ajunga la publicul tinta, pentru a avea un impact rapid, iar fluxul informational sa inregistreze un curs cat mai rapid.

Pe langa mesaj si design si imbinarea armonioasa dintre text si elementele grafice au o contributie majora in ceea ce primeste impactul asupra publicului. O imbinare perfecta intre aceste elemente transforma, asadar, aceste flyere, intr-o metoda moderna si atractiva de promovare.

Flyere pentru un impact rapid asupra populatiei

Concertul de muzica va avea loc in mai putin de o luna? Ori evenimentul caritabil trebuie sa fie cat mai rapid promovat? Atunci, aceste chestiuni pot fi rezolvate prin recurgerea la promovarea prin flyere ca mijloc de raspandire rapida a informatiei catre publicul interesat. Oamenii primesc zilnic, poate chiar sute de materiale promotionale primite in timp ce se indreapta spre locul de munca, cumparaturi sau spre casa. In plus, acestia sunt zilnic invadati de numeroase reclame atat in spatiul media, cat si in mediul virtual. De aceea, publicul larg este nevoit sa faca o selectie naturala a informatiilor publicitare primite, astfel incat sa le selecteze doar pe cele care le starneste interes.

Flyerele, ca mijloc de informare in masa, realizeaza, oarecum, o triere inevitabila a informatiilor. De ce? Pentru ca, in functie de capacitatea lor de a impacta asupra publicului larg, ele isi pot atinge scopul, acela de transmitere rapida a informatiilor.

Mai mult, un om are la dispozitie mai putin de 20 de secunde pentru a citi informatiile cuprinse in acel flyer, si pentru a lua o decizie in privinta participarii sau nu la acel eveniment. Modul in care informatia este structurata contribuie, semnificativ, la luarea deciziei in aceasta privinta, prin usurinta cu care mesajul este transmis si inteles de catre public. 

Asadar, cu cat fluturasii publicitari sunt mai bine realizati, mesajul este concis, usor de inteles, iar flyer-ul atrage prin design, cu atat campania de informare in masa asupra unui eveniment asa sanse mai mari de reusita iar rata participarii publicului la eveniment va fi mai mare.

Invitat
 

Click Here to Leave a Comment Below 0 comments

Leave a Reply: