Acasa » Atitudine » Schimbare » iXpr: puterea unui advertorial intr-o campanie de personal branding

iXpr: puterea unui advertorial intr-o campanie de personal branding

Ce este personal branding?

Personal branding te poate duce cu gandul la reputatia ta, nu-i asa? Sunt strans legate una de alta, dar cu rol diferit. Brandul personal este ceea ce spui tu despre tine atunci cand te prezinti, povestea ta cu care vii in lume, in comparatie cu reputatia, care nu este nimic altceva decat, ce spun altii despre tine.

Brandul personal este in stransa legatura cu modul tau de a te prezenta si comporta, cum si ce vorbesti despre tine, ce doresti ca lumea sa afle. Partea buna este ca ramane la libera ta alegere daca ai ceva ”de ascuns” si nu doresti ca sa afle multa lume si cum poti impacheta frumos mesajul pentru a ajunge la receptor cat mai in avantajul tau. Ceea ce ramane dupa ce te prezinti este reputatia ta. Prin urmare, depinde strict de tine care este parerea persoanelor despre tine, ce gandesc si ce vor vorbi despre tine in absenta ta.

Daca pe prima o poti controla 100%, reputatia o poti doar influenta. Cu siguranta, o reputatie buna joaca un rol mai important decat doar existenta unui brand personal bine pus la punct. Adica, atunci cand avem grija de brandul nostru personal, sa avem grija si cum influentam reputatia noastra. Sa nu ne concentram doar a lasa o impresie buna (care credem noi ca o lasam si este in mintea noastra) ci sa si influentam, in sensul bun al cuvantului, parerea pe care si-o vor face oamenii despre noi.

In unele cazuri, din pacate, unele persoane, daca au lasat sa le afecteze brandul personal cu un lucru negativ care a aparut in viata lor, celelalte pozitive cad ca un domino si se anuleaza in ochii oamenilor. Presa si concurenta nu iarta momentele de ratacire sau greselile si in consecinta are de suferit brandul personal cladit cu multa munca in ani de zile.

De ce avem nevoie?

Un personal branding puternic se prezinta si ”vinde” in locul nostru. Impreuna cu o reputatie buna in mediul online dar si offline, brandul nostru motiveaza cumparatorii si atrage potentialii clienti. Avem nevoie ca sa lucram constant si sa mentinem un brand personal si respectiv o reputatie buna ca sa sporim increderea si credibilitatea oamenilor fata de noi. Brandul personal este in stransa legatura cu reputatia si nu ar trebui sa fie ignorate niciuna, se afecteaza direct una pe cealalta.

Cum cresti un personal branding?

Un instrument usor de accesat si de folosit pentru a creste un brand personal in lumea online este un advertorial. Advertorialele sunt articole, interviuri in care vorbesti despre tine, prezinti partile bune ale brandului tau si in care detii controlul la ceea ce va aparea despre tine. Practic, influentezi in mod direct reputatia pe care ti-o cladesti in mediul online si influentezi ce va vorbi lumea despre tine. Un advertorial te ajuta sa-ti spui frumos povestea si sa ajunga in mediul online doar ceea ce doresti sa se vorbeasca despre tine sau afacerea ta.

Concluzii

Este o munca constanta in a mentine o reputatie buna atat in mediul online cat si in mediul offline. Chiar daca pe internet nu sunt articole in care sa fie scris de rau despre tine, dar oamenii care te cunosc sau te-au intalnit/ascultat nu te recomanda, se anuleaza orice beneficiu pe care ti-l poate oferi mediul online. Nu este doar de a arata bine ci de a fi si de a te comporta bine oricand si oriunde.

PS: Sa nu uitam: personal branding si reputatia se caștiga in ani de munca asidua si se poate pierde intr-o clipa…

personal branding

Articolul este scris si publicat pentru iXpr

Descarcă Gratuit Ebook-ul: ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2024 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial vizibilitatea și vânzările!

10 metode simple și la îndemâna oricui prin care să crești exponențial vizibilitatea și engagement-ul postărilor tale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
10 metode simple și la îndemâna oricui

Descarcă Gratuit Ebook-ul: ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2024 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial vizibilitatea și vânzările!